nedeľa, 23. júna 2013

Bratislavu navštívila diva svetového formátu


Od 1.6. do 16.6. bola v Bratislave na návšteve osobnosť, ktorú pozná každý. Je to dáma mnohých tvárí, s oslnivým úsmevom, krásnymi vlasmi, štíhlou postavou a dlhočiznými nohami. Aj vo svojich 54 rokoch vyzerá stále nádherne. Má len jedinú chybu, je z plastu.
Po tejto poznámke už určite viete o kom hovorím. Presne tak, je to svetoznáma bábika Barbie. Nákupné centrum Aupark nám poskytlo možnosť vidieť naživo aj kúsky, s ktorými sme sa nemali možnosť stretnúť v našich obchodoch. Mohli sme Barbie vidieť v jej najrozličnejších podobách. Či už Barbie z úplne prvej série, alebo Barbie v podobách speváckych či filmových hviezd, ba aj Barbie v nádherných svadobných šatách či Madame du Barbie, v krásnej dobovej róbe hodnej Versailles. Ja osobne som híkala pri každej jednej bábike, ktorá sa na mňa usmievala spoza skla. Veď tak, ako každé dievča aj ja som ako malá prosíkala maminu v hračkárstve aby mi jednu kúpila. A keď už som ju mala, chcela som ďalšiu a ďalšiu. A všetky tie nádherné šaty aby moja Barbie (aj keď nie každá bola od Matella) mala garderóbu podľa najnovšej módy. Dokonca som asi dvakrát maminu donútila aby mi šaty na bábiku ušila. A že to nebola žiadna malina. Tie je krivky sa dosť ťažko obliekali. Keď som sa tak zasnila, pri pohľade na všetky tie bábiky, zbadala som ich. Šaty, ktoré mám doma v škatuli aj ja. Tie, ktoré boli moje najobľúbenejšie. Nádherná zlatá róba so zelenými kamienkami, v ktorej Barbie vyzerala ako filmová hviezda z červeného koberca. Tak veľmi ma tento pohľad potešil. Všetky tie spomienky, a potom ďalšie prekvapenie, keď som zbadala aj Barbie krasokorčuliarku, ktorú mám tiež vo svojej zbierke. Na chvíľu som sa cítila výnimočne. Bola som ako Alica v krajine zázrakov. Zas som sa cítila ako malé dievčatko pred výkladom, ktoré obdivuje tú krásu a túži mať všetky tie bábiky a krásne šaty len pre seba. A myslím, že som nebola jediná. Okolo seba som videla samé dievčatká, či už naozaj tie malé škôlkarky ale aj dospelé ženy, ktoré boli zas na chvíľu dievčatkami. Všetky sme híkali a obdivovali idol našich detských čias. Ak ste túto výstavu nestihli, pokochajte sa aspoň fotkami.



Spice Girls

Marilyn Monroe

spomínaná Barbie krasokorčuliarka

prvá kolekcia bábik Barbie z 50. rokov

predchodkyňa Bárbie


prvá bábika Barbie

Madame du Barbie




Barbie v svadobných šatách od módneho domu Vera Wang

William a Kate


moje najobľúbenejšie



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára