piatok, 12. júla 2013

5 things

Na svete je milión vecí, ktoré nás tešia. Niekoho potešia nové topánky, iného auto, ďalšieho darček od milovanej osoby (dobre, ten poteší každého :) ), niektorých ľudí teší pomáhať iným a ďalší majú radosť keď  spravia niečo pre túto planétu. Niekedy nám stačí počuť detský smiech či vidieť vďačnosť v očiach domáceho miláčika, keď dostane svoju maškrtu a pohladenie. Či už ide o maličkosti, alebo o veľké veci, každý z nás si nájde niečo čo ho zahreje pri srdiečku. Rozhodla som sa, že sa z času na čas podelím o svoje malé radosti. Tu je prvých päť.

1.

Milujem parfémy. Aj keď si ich naozaj ťažko vyberám. Vždy keď vbehnem do parfumérie, trvá mi večnosť kým si nejaký vyberiem. Zo všadiaľ na mňa pozerajú tie krásne farebné flakóny a ja chodím od jedného k druhému a ovoniavam. Často, aj keď sa mi nejaká vôňa zapáči, nakoniec usúdim že by som ju na sebe nevydržala cítiť celý deň a odídem naprázdno. Práve preto som asi dva roky vkuse mala len jeden jediný a to Bright Crystal od Versace. Len nedávno sa mi podarilo konečne vybrať niečo nové. A hneď dva :). Prvým z nich je Delicate Rose od Trussardi a druhým Me od Lanvin. Oba sú úžasné.


2.

V poslednej dobe sa to všade priam hemží "galaxy" motívom a tak som sa rozhodla vyskúšať ho na nechtoch. A tu je výsledok aj s mojou obľúbenou sladkosťou Lentilkami. 


3.

Na jar som na balkón vysadila rôzne kvetinky a tie mi teraz robia radosť každý deň. Kvitnú ako divé a sú nádherné.


4.

Keďže "naše" bývanie v Bratislave zatiaľ nie je úplne prerobené,  rozhodli sme sa  takto si ozdobiť dvere do našej izby. A tak som vzala výkresy, farby a štetce a jeden večer som strávila skrášľovaním nášho príbytku. Výsledok ma milo prekvapil :).


5.

Poslednou vecou je tento skvelý ekopohár KeppCup. Nápoj v ňom vydrží dlhšie teplý a pasuje do profesionálnych kaviarenských strojov na kávu, takže keď si chcete dať kávu "take away" nie je to žiadny problém a nezaťažujete zbytočným odpadom životné prostredie. A dá sa kúpiť v rôznych veľkostiach a farbách s kombinovateľnými vrchnákmi, uzávermi aj silikónovými prstencami, na ktorých si dokonca fixkou môžete vyznačiť váš obľúbený nápoj aby sa čašník nepomýlil. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára