štvrtok, 22. augusta 2013

Deň s Fredericom

Rozhodla som sa pre trochu iný príspevok. Trochu osobnejší, v ktorom vám chcem dať možnosť bližšie ma spoznať. Je to ako kúsok skladačky o mne. A možno ich bude viac, ak budete chcieť. Aby ste si mohli poskladať obrázok, kto vlastne tá Blonďavá Potvora je. :)

Dnes mám zrejme jeden z tých dní, keď som ako duch. Len sa ponevieram po byte ako námesačná. Nejako sa do ničoho poriadneho neviem pustiť. A tak si len dohováram, že by som konečne niečo mala robiť, veď o chvíľu je večer a ja premárnim celý deň. Ale dnes to akosi nejde a tak to vzdávam. Oddávam sa sladkému ničnerobeniu. Teda nie že by som nerobila vôbec nič, ale nič zmysluplné. V týchto dňoch by som sa totiž mala naplno venovať učeniu na prijímačky a nie posedávať a zabíjať čas. No čo, nejako to doženiem. Sedím za stolom a o moju pozornosť tu bojujú učebnice s najnovším vydaním ELLE.




Rozporuplná situácia, čo poviete? Volím ELLE. Kto by to bol čakal, že? Ako som ho tak čítala, normálne som sa začala tešiť na jeseň. Na nové módne trendy, ktoré vlastne ani nie sú také nové. Len dostali nový šmrnc. Samá čierna, samý punk a zároveň nežná elegancia v béžovej. Podľa mňa táto jeseň bude nádherná. Púšťam si do slúchadiel Frederica Chopina. Jeho klavírne koncerty sú ako stvorené na takéto dni. Milujem vážnu hudbu. Lásku k nej som si zrejme vypestovala počas rokov na Základnej umeleckej škole, kde som dvakrát do týždňa, celých osem rokov, chodila na hodiny klavíra. Už sa teším na začiatok ďalšej sezóny v Slovenskej filharmónii. Nejako som sa pri tom čítaní naštartovala a tak hor sa do plánovania. Otvorím diár a musím priznať, že nasledujúce týždne budú rušné. Dvoje prijímačky, nejaké akcie, oslava 4. narodenín môjho synovca, na ktorú musím upiecť tortu a mnoho ďalšieho. Vidno, že končí leto a opäť začína ten kolotoč zvyšného roka. Ale ja sa na to už teším. Aspoň sa zas bude okolo niečo diať. A čo vy? Aj vy sa už pomaly vrháte do kolotoča povinností?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára