štvrtok, 12. septembra 2013

Žeby nový sen?



Skúsila som niečo nové. A veľmi sa mi to páčilo. Bola to skúsenosť, na ktorú nezabudnem. Chcem si to ešte určite zopakovať. Našla som sa v tom. Žeby nový sen? Možno áno, len musím zhodnotiť možnosti. Tak zatiaľ ostanem pri zemi. Možno som príliš racionálna, občas treba predsa riskovať. Idem do toho? Má to budúcnosť? Je vôbec možné aby som to JA dokázala? Konkurencia je veľká, stále pribúda nová. A čo! Pokúsiť sa môžem. Možno to nevyjde, ale aspoň nebudem ľutovať, že som to vôbec neskúsila. A tak sa púšťam na túto cestu malými krôčikmi. Ako keď sa dieťa učí chodiť. Aj ja sa v tom najskôr musím naučiť chodiť. Objavujem niečo nové, čo som zatiaľ sledovala len z diaľky. Ale cítim, že je ten správny čas rozhodnúť sa. Už by bolo načase nájsť svoju cestu. Možno sa ešte zmení, možno odbočím niekam inam. Možno na to vôbec nemám. Zistiť to predsa musím! Som rozhodnutá. Skúsim to! Skočím do toho po hlave a možno sa to vyplatí.


Takéto pocity mnou zmietali v okamihu, ako poslednýkrát cvakol foťák. V momente, keď sme skonštatovali, že sme hotoví. Máme všetko čo sme chceli a konečne si zaslúžime oddych a hlavne nejakú maškrtu. Keď sme zakotvili v kaviarni a prvýkrát zbežne prešli výsledok celého poobedia, boli sme spokojní. Tak sa to nakoniec podarilo a ešte to aj vyzerá celkom schopne. Aby som vás už toľko nenaťahovala. Tu je vysvetlenie:


Kamarátka Ivet Ecseková pracuje ako vizážistka. Na podporu a  prezentáciu svojej práce (ktorú nájdete tu) sa rozhodla usporiadať súťaž. Slečny a dámy sa mohli prihlásiť na malú premenu, ktorej výsledkom bola fotografia zverejnená na Facebooku. Podmienkou bola fotografia PRED aj PO. Následne na Facebooku prebiehalo hlasovanie prostredníctvom „lajkovania“. Výherkyňa získala premenu v hodnote 40 eur. Výherkyni pravdaže gratulujem. Tejto súťaže sa zúčastnilo aj jedno veľmi krásne mladé dievča Zlatka Mónová. Keď som ju medzi súťažiacimi zbadala, vedela som, že by bola škoda nevyužiť jej krásu. Povedala som si, že sa nemusíte stále pozerať len na mňa. Tak sme sa s Ivet dohodli na spolupráci a slečnu sme oslovili, či by sa nezapojila tiež. Keďže súhlasila, ostalo už len zaangažovať šikovného fotografa, resp. fotografku Stanku Šperkovú a vymyslieť, kde a čo budeme fotiť. A tak z toho celého nejako vzišli tieto nádherné fotografie. Celé popoludnie bolo veľmi príjemné a preto chcem všetkým zúčastneným ešte raz srdečne poďakovať. My sme nadmieru spokojné, ale veď posúďte sami. Čo hovoríte? Ste za to, aby sa takýto projekt s novou tvárou opakoval?



































Na záver som našu modelku trochu vyspovedala a tu je krátky rozhovor. Inak viac fotiek nájdete na FB Blonďavá Potvora.

TROŠKU SA NÁM PREDSTAV:
Volám sa Zlatka , mám 15 rokov a bývam v Leviciach.  Práve som nastúpila do prvého ročníka na súkromnú strednú obchodnú školu.

KEDY SI SA PRVÝKRÁT ZAČALA VÁŽNEJŠIE ZAUJÍMAŤ O MÓDU?
K móde mám vzťah už od malička. Čím som staršia tým viac sa o módu zaujímam.

NAKOĽKO RIEŠIŠ TO, ČO SI OBLEČIEŠ NA BEŽNÝ DEŇ?
Najčastejšie riešim len počasie. Nepostávam hodiny pred skriňou.

 AKÝ ŠTÝL OBLIEKANIA PREFERUJEŠ?
Nemám vyhranený štýl. Hlavne nech je to nositeľné.

 KDE NAJRADŠEJ NAKUPUJEŠ?
Najčastejšie nakupujem u bežne dostupných značiek v nákupných centrách.

ZVYKNEŠ NAKUPOVAŤ CEZ INTERNET? ALEBO RADŠEJ PRIAMO V OBCHODE, KDE SI MÔŽEŠ VECI VYSKÚŠAŤ?
Cez internet veci nenakupujem. Som typ, čo si musí veci prezrieť v obchode, no nerada skúšam. Našťastie, väčšinou mi sadnú aj bez skúšania.

NAKUPUJEŠ ŠTÝLOM TOTO POTREBUJEM, ALEBO BEZCIEĽNE BLÙDIŠ PO OBCHODOCH A ČAKÁŠ, ČI TI NIEČO PADNE DO OKA?
 Kupujem len veci, ktoré potrebujem ale musia mi aj padnúť na prvý pohľad do oka.

 MÁŠ OBĽÚBENÉHO MÓDNEHO NÁVRHÁRA, ALEBO ZNAČKU, KDE ČERPÁŠ INŠPIRÁCIU PRE SVOJ ŠATNÍK?
Každý módny návrhár je niečím výnimočný. Zo zahraničných návrhárov sa mi páčia: Donatella Versace , Elie Saab a z našich slovenských módnych návrhárov sa mi páčia šaty od Janky Pištejovej  a Lukáša Kimličku.

KEBY SI MALA VYBRAŤ JEDNU VEC ZO SVOJHO ŠATNÍKA, KTORÚ BY SI OZNAČILA ZA ČÍSLO JEDNA? 
Ťažko sa mi odpovedá, obľúbených vecí mám viac, ale mojím najväčším pokladom je zlatá sukňa na zverejnených fotkách.

DRŽÍŠ SA STRIKTNE MÓDNYCH PRAVIDIEL ALEBO ICH AJ PORUŠÍŠ?
Niekedy kombinujem kombinovateľné s nekombinovateľným, ale zatiaľ to vždy dopadlo dobre.

DNES SI BOLA NALÍČENÁ KOZMETIKOU MARY KAY. POUŽÍVAŠ JU AJ BEŽNE?
Používam ju iba výnimočne, skôr len prípravky na čistenie pleti, nakoľko mám len 15 a mladistvú pleť. .

AKO VYZERÁ TVOJE KAŽDODENNÉ LÍČENIE?
Na deň sa veľmi nemaľujem. Používam BB - cream , transparentný púder a mascaru, lesk na pery.

ČO NESMIE CHÝBAŤ V TVOJEJ KABELKE?
Lesk na pery , vlhčené obrúsky, diár , zrkadielko.

MÁŠ NEJAKÉ ŽIVOTNÉ MOTTO KTORÝM SA RIADIŠ?
Včerajšok je história, zajtrajšok je tajomstvo a dnešok je dar .

CHCEŠ POVEDAŤ NIEČO NA ZÁVER?
Fotenie bolo super a bola to pre mňa úžasná skúsenosť. Som rada, že ste mi umožnili mať fotky na tomto skvelom blogu. Tak isto patrí veľká vďaka skvelej vizážistke aj fotografke. Ešte raz veľká vďaka Vám všetkým.

2 komentáre:

  1. Very beautiful outfits ;) You are very pretty :)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekné fotky! :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť