streda, 16. októbra 2013

5 things N°2

Po dlhšom čase tu máme opäť príspevok o 5 veciach, z ktorých sa vytešujem. Pravdaže, od prvého takéhoto príspevku bolo vecí čo ma tešili mnoho. Čo v poslednej dobe najviac potešilo vás? Tu je mojích najaktuálnejších Top 5.

1. Jednoznačné prvenstvo má táto nádherná krabička. Dostala som ju pred pár dňami od naj kamarátky Natálky. (Áno od tej, od ktorej mám aj túto skvelú šatku.) Sama ju vyrobila, a preto má pre mňa ešte väčšiu hodnotu. Je krásna a už má aj využitie. Schováva moje malé šperkové poklady :).





2. Na druhom mieste sa musím trošku pochváliť ja :D. Túto sobotu sme boli na jednej skvelej párty, ktorej bude venovaný aj samostatný príspevok už čoskoro. Niesla sa v štýle 20. a 50. rokov. O tom potom :).
Keďže ja som zvolila štylizáciu do 20. rokov, ako ste mohli vidieť už na instagrame,  potrebovala som vhodný doplnok do vlasov. Avšak všetky čelenky takéhoto typu boli podľa mňa zbytočne drahé, tak som sa rozhodla jednu si sama vyrobiť. Roboty síce dosť, ale náklady minimálne. A tak som prišívala jeden korálik  za druhým. Tu je výsledok, na ktorý som hrdá.




3. Kedysi dávno som zbierala takmer všetko. Známky, výstrižky z novín, nálepky z čokolády, servítky... aj pohľadnice. Predsa kedysi sa ich naposielalo omnoho viac ako dnes. Rozhodla som sa túto zberateľskú vášeň opäť obnoviť, aj keď tentoraz bez pošty. Proste si zo všadiaľ kam idem donesiem pohľadnicu. Takú istú úlohu majú aj všetci moji známi. Nechcem žiadne darčeky, stačí mi obyčajná pekná pohľadnica, ktorá pripomína navštívené miesto. Zatiaľ toho nemám veľa, keďže som začala len toto leto. Ktovie, možno si raz poskladám svoj vlastný pohľadnicový svet :).



4. Na FB  som vám spomínala, že som si kúpila pokračovanie bestselleru Predohra. Druhá kniha sa volá Milovanie. Názov o nej dosť vypovedá :D ale okrem toho je to príjemný oddychový román na voľné chvíle, ktorý zachytáva lásku dvoch ľudí z rozdielnych spoločenských vrstiev. Hlavná hrdinka je vydatá úspešná matka, ktorá sa zapletie s golfovým trénerom, ktorý trénuje množstvo jej známych. Ako to celé dopadne, sa dočítate v týchto dvoch knihách. Celý príbeh je prešpikovaný aj trochou erotiky, takže odporúčam vyšším ročníkom :). Pravdu povediac, mne sa viac páčilo až pokračovanie. Radi čítate a stretli ste sa s týmto titulom? 



5. Rebríček uzatvára nápoj Arizona, konkrétne zelený čaj s medom. Proste preto, že mi chutí a má aj krásnu fľašu. :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára