nedeľa, 13. októbra 2013

New in N°2

Pred nedávnom som vám spomínala, že som robila poriadok v šatníku a vymieňala letné veci za zimné. Pri tomto upratovaní som zistila, že mám žalostne málo tričiek s dlhým rukávov a svetríkov, ktoré nahrádzajú tričká. Keďže som veľmi zimomravý človek a v zime chodím poriadne naobliekaná, usúdila som, že potrebujem doplniť stav.
A tak som sa vybrala na nákupy. Takto nejak to dopadlo. Ako sa dalo čakať, nezostala som len pri tričkách a svetríkoch, keďže priebežne počas nakupovania som zistila, že "potrebujem" aj kabelku a rúž a zdravíčko na líčka a podkolienky. Telový peeling od Avonu bol už len bonus k tomu všetkému :D. Stáva sa aj vám, že idete nakupovať s jasným cieľom a aj tak domov donesiete plno ďalších vecí, ktoré ste v podstate ani nepotrebovali?

tričká z Tally Weijl - super akcia, kúp tri a zaplatíš len dve



rolák - Pull&Bear / podkolienky - Gate

kabelka (láska na prvý pohľad) - Parfois/ rúž - Catrice Ultimate Shine (220 Mrs. Brightside)/ zdravíčko - Essence Silky touch blush (60 life´s a cherry)/ telový peeling - Avon Planet spa (Heavenly Hydration s olivovým olejom zo Stredomoria)


1 komentár:

  1. Podkolienky su krasne a takych tych triciek nie je nikdy dost. ;)

    OdpovedaťOdstrániť