piatok, 1. novembra 2013

Fashion Live 2013



Ako ste mohli vidieť na Instagrame, posledný októbrový víkend som strávila v Starej tržnici v Bratislave. Konal sa tu Fashion Live, ako náhrada za zrušený Bratislava Fashion Weekend. Podrobnosti si môžete nájsť na ich oficiálnej stránke, takže ich tu nebudem rozpisovať. Bola to veľmi zaujímavá akcia. Na to, že bola zbúchaná doslova na kolene, musím vzdať hold organizátorom, pretože to zvládli na 1. Nejaké tie muchy sa ešte našli, ale verím že tie do ďalšieho roku vychytajú a zaslúžia si aj *.




Určite vám viac povedia fotky, takže len tak v skratke. Priestor, ktorý organizátori zvolili, sa dokonale hodil na podujatie tohto druhu. Dostatok miesta, skvelé rozvrhnutie priestoru s vhodným osvetlením. Podľa mňa je Stará tržnica určite vhodnejší priestor ako nejaký stan. Nebola tam zima, k dispozícii boli poriadne toalety a celá atmosféra tržnice podtrhovala atmosféru samotnej akcie. Čo sa týka predstavených kolekcií, o tých si môžete vďaka fotografiám TU spraviť vlastný názor. Mne osobne sa veľmi páčila prehliadka Lukáša Kimličku, Borisa Hanečku a tiež Jany Kuzmovej, ktorej modely boli veľmi ženské a elegantné (viď. foto).









A nakoniec čo som mala na sebe ja? Nebol to žiadny extrém, čo by ste možno pri takejto príležitosti očakávali, skôr som stavila na jednoduchosť a hlavne pohodlnosť.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára