sobota, 2. novembra 2013

Trick or treat



Celý tento týždeň sa nesie v znamení Halloweenu a rôznych tematických párty. Aj my sme sa jednej zúčastnili, a som rada, že sme tak urobili. Ja osobne vnímam Halloween ako obyčajný karneval, ktorý akurát nie je vo februári počas fašiangov, ale už koncom októbra. Je to dobrá príležitosť byť jeden večer niekým iným, zmeniť sa na nepoznanie a ako sme si my robili srandu, vypustiť svoje alterego nech sa vyblázni. Zvolili sme párty v skoršom termíne, aby sme na Sviatok všetkých svätých mohli byť pekne doma ako sa patrí, navštíviť cintoríny a zapáliť sviečky za každého koho sme stratili :(.

Môj kostým nebol nijak zložitý. Jediná zložitá vec bolo na druhý deň rozčesať vlasy :D. Skoro to vyzeralo, že budem môcť vyraziť na ďalšiu párty ako strýko Fester. Našťastie všetko dopadlo dobre a nejaké tie vlasy mi ešte ostali. Kostým sa skladal zo sukne, fialových pančúch, čierneho tielka a čižiem a veľkého klobúku, ktorý prezrádzal čo som. Keďže v klube sa dosť zle fotilo a ešte k tomu mobilom, tak vám viem ponúknuť len takéto fotky. Musím povedať, že už dávno som sa tak nevytancovala ako v tento večer.





Ak ste aj vy boli na podobnej párty, aký kostým ste mali?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára