utorok, 10. decembra 2013

Letí, letí, všetko letí

Dnes pridávam duo outfitov. Keď sa mi nechce príliš parádiť, siaham po jednoduchých a komfortných kúskoch. V prípade týchto outfitov som stavila na army štýl. Tie upršané fotky sú zo včera, a fotili sme ich veľmi narýchlo, keďže dážď nás doslova naháňal a ako náhle sme vyšli von hneď pršalo. Tie slnečné fotky sú už staršie, pridávam ich ako ilustráciu toho, ako veľmi zbožňujem tieto kúsky v mojom šatníku. Najúžasnejší kúsok z týchto zjavov je jednoznačne bunda. Je to pani bunda a mala by som jej zrejme vykať, pretože je staršia ako ja :). Zdedila som ju po ocinovi, ktorý ju našťastie schoval pred maminou aby ju nevyhodila. Ide teda o ozajstný vintage kúsok a môj šatníkový poklad. Ďalším skvelým kúskom je aj tento rolák. Kúpila som ho v Stradivariuse a neviem sa ho nabažiť. Je krásny, je teplučký a dokonale dopĺňa moju leteckú bomberu. Sú proste dokonalý pár :D













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára