sobota, 21. decembra 2013

Šťastné a Veselé

Vianoce sú nezadržateľne za dverami a ja už teraz viem, že budú výnimočné. Včera totiž celá naša rodina dostala ten najkrajší vianočný darček aký sme si mohli priať. Malý, krásny, vianočný zázrak života. Narodil sa nám nový člen rodiny, takže zo mňa sa stala už dvojnásobná teta. Už mám jedného synovca Matejka, ktorý má 4 roky a včera sa narodil môj druhý synovec, Matejkov braček Oliver. Zatiaľ som ho ešte nevidela, ale určite to je to najkrajšie bábätko v pôrodnici :). Naisto viem (z overených zdrojov :D), že najukričanejšie určite :D. Joj či sa z neho všetci vytešujeme. Určite žiadny darček pod stromčekom tento rok nebude taký úžasný ako Oliverko :).

Verím, že aj vaše Vianoce budú krásne a výnimočné, preto by sme sa na ne mali všetci poriadne nachystať a vymyslieť si čo na seba k štedrovečernému stolu. Mám sa síce učiť na skúšky, ale poznáte to, všetko je zaujímavejšie ako učenie, takže som sa trochu hrala na Polyvore.com. Mám preto pre vás pripravenú malú inšpiráciu, ako na vianočný outfit. Keďže farby Vianoc sú červená, zelená a akákoľvek kovová (zlato, striebro, bronz...), v tomto duchu sa nesie aj tento outfit. Tak naberajte inšpiráciu, otvorte skriňu a hľadajte vhodných adeptov, ktorí vás skrášlia tieto Vianoce.


Under the Christmas tree




Medzi sviatkami sa s vami podelím aj o moju štedrovečernú vizáž :). Prajem vám krásne, ničím nerušené vianočné sviatky, plné pohody v kruhu rodiny, veľa darčekov, nie len tých materiálnych, krásnych zážitkov a dobrôt. Budem rada, ak sa so mnou po Vianociach podelíte o svoje dojmy a kľudne sa môžete pochváliť aj darčekmi :)

Šťastné a Veselé vám s láskou praje vaša Blonďavá Potvora.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára