piatok, 13. decembra 2013

Zoznam vianočných prianí

Už zostávajú len necelé dva týždne a sú tu Vianoce. O tom, ako ich zbožňujem a teším sa na ne som tu už písala aha. Takže opakovať sa nebudem. Aj keď, naozaj sú Vianoce mojím najobľúbenejším sviatkom v roku :). Nerada síce vymýšľam darčeky, no keď ich mám konečne vymyslené a nahromadené, neviem sa dočkať kedy dostanú nový šat. Darčeky vždy balíme až na Štedrý deň, tak ako aj zdobíme stromček. Je to taká naša tradícia s ocinom. Mamina chystá v kuchyni večeru a mi staviame stromček. Keď je hotový, vytiahneme všetky baliace papiere čo nájdeme, nachystáme lepiacu pásku a stuhy a balíme o 106. Pravdaže len tie darčeky, ktoré nie sú určené pre nás :D. Potom všetky balíčky pre celú rodinu naaranžujeme pod stromček a čakáme do večera. Pred večerou sa z nás stávajú vianočný škriatkovia, ktorí musia darčeky doručiť pod ten správny stromček. Takže pod tým naším sa počet zredukuje. Avšak nejaké na výprave dostaneme aj my, takže sa to zas dorovná. Za ten čas, kým sme preč, mamina zabalí zvyšné darčeky, ktoré sme nemali vidieť a prichystá stôl. A keď sa vrátime, môže začať večera. Keď som bola dieťa, nevedela som sa dočkať konca. Narozdiel od bežných dní, vždy som mala všetko dojedené ako prvá a už som len dupkala, kedy pôjdeme rozbaľovať. Teraz je to úplne naopak. Čas strávený s rodičmi pri štedrovečernom stole si užívam ako to najviac ide, keďže počas roka spolu trávime čoraz menej času. Stále sa však teším pod stromček, keď si všetci rozbalíme balíčky. Akurát teraz sa skôr teším na reakcie rodičov na ich darčeky, ako na rozbaľovanie tých svojich. Robí mi radosť vidieť, že sa im darčeky páčia a tešia sa z nich. A potom už môžeme len vylihovať pri telke a sledovať zas a znova všetky vianočné rozprávky.

Keď už sme však pri tých darčekoch, nemám vybrané nič čo by som bezpodmienečne musela mať pod stromčekom. Avšak nejaké veci, ktoré sa mi páčia a rada by som ich mala som našla. Ak ich aj nenájdem pod stromčekom, určite si ich časom zadovážim sama.










Po kliknutí sa vám zobrazí stránka, kde môžete danú vec nájsť.

1 komentár:

  1. Dear Anita,

    I’d like to invite you to the Fab Woman Virtual Christmas party to celebrate us, women, creativity and to show the world that all woman is a fab woman. Being an online party all you need to do is to turn on your computer, get comfy with a drink, click on my blog anytime between 19-26th December 2013 and via the party-post imagine together the best celebration ever! Looking forward to seeing you there.
    Anami, xx

    www.anamiblog.com

    OdpovedaťOdstrániť