streda, 15. januára 2014

5 things N°3

V tomto príspevku top 5 sa nachádzajú v podstate samé darčeky. Samozrejme, dalo sa to čakať kedže nedávno boli Vianoce, no aj tak nejde len o vianočné darčeky. Ale prejdem rovno k veci.

1. Číslo jedna opäť patrí Natálke. Teda konkrétne darčeku od nej. Dlhšiu dobu som zháňala tmavo tmavý fialový rúž, no nikde som nevedela nájsť ten správny odtieň. Buď boli svetlé, príliš perleťové, hrali do bordova, proste nie a nie nájsť ten pravý. Hľadala som v kamenných obchodoch aj na internete a nič. S Naty sme vysnorili, že značka MAC by ten pravý odtieň mala mať, no nebol čas vycestovať, hlavne keď nebolo isté, že ho dostaneme. Ani v internetových obchodoch, ktoré túto značku ponúkajú nebol. A tak sa Naty ponúkla, že mi ho pozrie v Paríži, kam sa chystala na dovolenku. A našla ho!!! Vďaka nej mám svoj vysnívaný tmavý fialový rúž MAC, po ktorom som tak túžila. Určite ho čoskoro uvidíte v nejakom poste v akcii, tak pozorne sledujte :). 



2. Dvojka je dôkaz, že ma môj chlap počúva. Teda nie len tento, ale všetky darčeky, ktoré som od neho dostala tomu nasvedčovali. Keď niekde na niečo poviem, že sa mi to páči, on to zaregistruje a potom aspoň nemusím počúvať pred nejakým sviatkom otázky tipu: "Čo by si chcela na Vianoce/narodeniny?" Občas dokonca dostanem nejakú maličkosť alebo kvety proste LEN TAK (musím vás upozorniť, že nie sme na začiatku vzťahu kedy je to ešte bežné, ale máme za sebou už nejaký ten rok). Ako aj tento hrnček. Obdivovala som ho vo výklade v jednom malom obchodíku s bytovými doplnkami v centre Bratislavy a v jeden deň, keď som bola trochu rozladená, mi po návrate z roboty doniesol prekvapenie na zlepšenie nálady.  


3. Ešte jeden dôkaz, že je to hotové zlatíčko. Všade majú rovnaké nudné obaly na telefóny. Na ten môj je až žalostne malý výber a ja som taká šikovná, že sa občas veru ocitne na zemi. Keď som si kúpila tento, bola som z neho nadšená, no nadšenie opadlo keď sa z neho kus odlomil (a to som ho len vyťahovala z vrecka - nepadol na zem) a sekundové lepidlo nepomohlo. Ale poklad ho dal do poriadku a zas je ako nové. 


4. Na štvrtej priečke sú knihy. Som taký malý knihomoľ a tak sa poteším každej knižke ktorú dostanem. Aj keď možno nie je podľa môjho gusta a nikdy ju neprečítam, no mám knižku do knižnice a to je podstatné :D (ale snažím sa prečítať všetky ktoré dostanem). Tieto som dostala na Vianoce a veľmi sa z nich teším. Veď čo je lepšie ako cestovanie a sladkosti. Plus bonus: brat si už druhý rok Vianoce zjednodušil poukážkou do kníhkupectva a ja mu za to veľmi ďakujem. Je to skvelý darček a teraz, keď píšem tieto riadky, mám zaň doma ďalšie dve krásne knižky, o ktorých niekedy nabudúce.


5. Posledným bodom zoznamu top 5 je ďalší vianočný darček. Pamätáte sa ešte na post s whishlistom? Bol na ňom statív. Ježiško moje želanie vypočul a statív som dostala, tak sa možno dočkáte niečoho nového. Chceli by ste napríklad nejaké videá?


Foto: Blonďavá Potvora

1 komentár:

  1. tu knihu som dostala aj ja - tu 52 uzasnych vikendov :) je fakt krasna!

    Uz len dva dni plavkovej giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovedaťOdstrániť