nedeľa, 27. júla 2014

New in N°4

Mám pre vás ďalší new in post. Nie že by som nakupovala tak málo, to naozaj nie, taká vzorná k svojmu účtu nie som :D. Len sa málokedy dostanem k tomu, aby som pre tie nakúpené veci spravila takýto súhrnný samostatný post. Teraz sa mi to však podarilo, tak sa s vami podelím o posledné novinky, ktorými som si spravila radosť.


Prvou z nich je nový smartphone. Zostávam verná značke Samsung, keďže s ňou mám len tie najlepšie skúsenosti a okrem notebooku všetka moja technika je práve tejto značky - telefón (Galaxy S4), fotoaparát (NX1000) aj tablet (Galaxy Tab 10). Dokonca s týmto novým telefónom mám všetko biele a ani to nebol zámer. Pôvodne som ho chcela v modrej alebo červenej, no tie už neboli a keďže sa už nebudú vyrábať rozhodla som sa, že nebudem vymýšľať a uspokojím sa s bielym. Takže moja "zbierka" je kompletná. Aj keď je S4 trošku väčšia ako moja predchádzajúca S2, celkom rýchlo som si naň zvykla a najviac ma teší  predná kamera, ktorá je dostatočne kvalitná na selfies, takže zrejme ich na mojom instagrame - tuto - trošku pribudne :D. No čo, som tak trochu narcis, možno viac ako trochu.

Podľahla som ortopedickým šľapkám. Zháňala som nízke sandáliky, v ktorých by sa dobre chodilo, no žiadne neviem nájsť. Tak som si ako dočasné riešenie zaobstarala tieto papučky. Sú krásne letné a pohodlné a konkrétne tieto na mojej chudej nohe nepôsobia ako plutvy. Takže kým nenájdem tie pravé sandáliky, budem chodiť po babkovsky v týchto :D

Zelená maxi sukňa a floral kimono som si objednala zo Sheinside. Bola to moja prvá objednávka z tohto eshopu, ba dokonca prvá zo zahraničia. Keďže viac blogeriek pravidelne z tejto stránky objednáva a vždy písali ako boli spokojné, nemala som žiadne obavy. Tovar došiel pekne zabalený, nepoškodený a v celkom dobrom čase. Cena bola tiež prijateľná a kvalita jej zodpovedá. Už sa teším, ako tieto dva krásne kúsky skombinujem so zvyškom svojho šatníka.

Posledným kúskom, ktorý pribudol do mojej skrine sú tieto celé plavky. Objednávala som ich od jednej slečny cez nejaký bazárik na Facebooku. Je to úplne nový kúsok, ktorý tiež prišiel pekne zabalený, nepoškodený a dokonca aj s faktúrou. Keďže zbožňujem marvelovských superhrdinov, plavkám som jednoducho neodolala. Beriem ich so sebou aj na dovolenku, tak sa určite objavia aj tu na blogu :)


Najviac sa však teším na tento nádherný náhrdelník. Dostala som sa k nemu cez instagram. Obejdnala som si ho zo stránky Ilycouture.com. Bohužiaľ ešte čakám kým ku mne dorazí z USA. Už sa však neviem dočkať kedy ho budem mať na krku. Bola to láska na prvý pohľad a už teraz viem, že mi bude robiť radosť zakaždým, keď ho budem mať na sebe.

1 komentár: