sobota, 6. septembra 2014

Back to childhood



Spomínate si ešte na to, ako ste vnímali svet keď ste boli deti? Myslím takí 4 - 5 ročný štuplíci, ktorí neobsedia na jednom mieste a neustále sa vypytujú "Prečo?" Pamätám si, že ja keď som bola dieťa, trápila som rodičov touto otázkou dosť často. Najskôr sa aj snažili, no na niektoré veci proste nie je odpoveď a tak mi mamina začala odpovedať: "to je ako keby si sa spýtala prečo je mrkva mrkva." Čo myslíte, že som jej na to povedala? Tí čo tipujete, že som sa spýtala "prečo" máte pravdu. A tak dookola. Ako roky pribúdajú, táto otázka, na ktorú je veľmi často ťažké nájsť odpoveď, je tu stále. Akurát veci, na ktoré sa pýtame sú zložitejšie, nároky na odpoveď väčšie a nájsť ju je čoraz ťažšie. Občas by som chcela byť opäť dieťa, ktorého jediná starosť je "prečo je mrkva mrkva?"

Dnes mám pre vás ďalšiu sériu fotiek, ktoré sme fotili s dievčatami minulý víkend. Tieto sú farebnejšie a hravejšie a Zlatke to opäť veľmi pristane. Trošku sme sa vrátili do detských čias a fotenie na hojdačkách a detskom ihrisku sme si užívali. Čo hovoríte na výsledok?

Modelka: Zlatka Mónová
Fotila: Stanka Šperková
Make-up: Ivetka Ecseková
Styling: Blonďavá Potvora









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára