streda, 10. septembra 2014

Fairy



Myslím, že nastal čas na tretí a posledný post z nášho babského foto-dňa. Tentokrát sa fotky nesú v jemne snovom až nadprirodzenom duchu. Zlatka na nich vyzerá ako víla, ktorá si odskočila trošku zapózovať pred objektív :) Celú atmosféru umocňuje prostredie, ktoré nádherne ladí so šatami. Maxi šaty sú jedným z mojich obľúbených kúskov oblečenia. Môžu mať nespočetné množstvo strihov a variácií, takže každá žena si nájde tie svoje. So správnym strihom a topánkami pristanú každej postave. Vhodný tip šiat môže schovať čo má byť schované a súčasne vyzdvihne naše prednosti. Tieto, ktoré môžete vidieť na Zlatke mám veľmi rada. Sú pohodlné, jemne sexi a vhodné ako na bežné nosenie, tak aj na spoločenskú udalosť. Ich krásny vzor a farby pristanú k blond ale aj tmavým vlasom a na ryšavkách by pôsobili priam étericky. Máte aj vy rady maxi šaty, alebo radšej ukazujete nôžky v mini? 

Inak mne osobne sa najviac páči prvá fotka, na ktorej je Zlatka vysmiata, pretože z nej vyžaruje toľko radosti :) Ktorá sa najviac páči vám?

Modelka: Zlatka Mónová
Fotila: Stanka Šperková
Make-up: Ivetka Ecseková
Styling: Blonďavá Potvora









Na záver by som vám ešte chcela predstaviť náš kreatívny tím. Mňa a Zlatku ste už videli, tak ešte zostáva Ivetka a Stanka. A aby som nezabudla, spoločnosť a hlavne šoféra nám robil aj môj Michal takže ho musím zahrnúť tiež. Všetkým patrí veľké ďakujem a milí moji, už teraz sa teším na nejaký ďalší projekt.



3 komentáre:

  1. posledná fotka výraz tváre najlepší , trošku inak ruku ale inak poslednú kľudne aj použiť do nejakého časopisu :) a šaty krásne

    OdpovedaťOdstrániť