pondelok, 20. októbra 2014

Fashion Live 2014


Od stredy do piatku minulého týždňa sa v Bratislave konal prvý ročník Fashion Live. Minuloročný nultý ročník bol skvelý a tento rok za ním vôbec nezaostával. Oceňujem najmä to, že Fashion Live prináša tvorbu našich návrhárov širokej verejnosti a nie len pár vyvoleným. Na oplátku široká verejnosť ponúka svoju rozmanitosť. Inšpirácia sa dala čerpať z prehliadkového móla, ale aj v hľadisku. (Nejaké fotky ste mohli vidieť aj na mojom Instagrame.)
Zúčastnili sme sa prvých dvoch dní vo večerných hodinách, takže som nestihla všetky prehliadky. Z tých čo som videla sa mi najviac páčili prehliadky Lenky Sršňovej, Veroniky Hložníkovej, Jany Kuzmovej a Petry Poórovej. Kolekcia Lenky Sršňovej bola plná farieb a geometrie. Modely boli hravé a dievčensky veselé. Hneď by som brala tento kabátik alebo tieto šatočky. Veronika Hložníková naopak svoje modely poňala veľmi žensky a elegantne. Mojím favoritom bol jednoznačne nádherný kostým s frakom. Prehliadka Jany Kuzmovej najprv vyzerala veľmi ponuro, plná tmavých farieb. No zrazu prišli farby. Krásne kabáty, šaty či kvetované legíny. Dokonalé! A moji favoriti? Tento outfit komplet celý, ďalej sa mi veľmi páčili floral šaty a tiež nádherný kabát. A na záver Petra Poórová. Opäť veselá kolekcia, plná pusiniek. Priam stvorená na Valentínske darčeky. Aj pre neho aj pre ňu. Počas tejto prehliadky si dámy naozaj prišli na svoje. Nielen že sme mohli slintať nad hravým oblečením, ale aj nad sexi modelmi takmer bez oblečenia :D. No čo viac si môžeme priať?! Snáď už len mať niečo z toho vo svojom šatníku. Napríklad takýto komplet  a niečo na žhavý Valentínsky večer tu



Pokiaľ ide o návštevníkov, väčšina stavila na čiernu. Prvý večer som sa aj ja odela od hlavy po päty do čiernej, no druhý večer som pridala aj farbu - ružovú. Čierne volné šaty z Mohito sú veľmi variabilné a dajú sa nosiť elegantne ale aj športovo. Ja som sa rozhodla pre športovejší vzhľad a obula som si k nim tenisky. Miesto usadlého svetríka som si obliekla výraznú ružovú šušťákovú bundičku z Gate. Je skvelá a nepremoká (: Premiéru mal konečne náhrdelník, ktorý som si objednávala ešte v lete, no kvôli zdržaniu s colnicou sa ku mne dostal trochu neskôr. Už je ale doma a ja sa z neho vytešujem pri každom pohľade. Je mu súdené byť ústredným prvkom každého outfitu, bez akýchkoľvek ďalších výrazných doplnkov.










Foto: Michal Béres

Dress: Mohito/ Jacket: Gate/ Shoes: Adidas/ Bag: Stradivarius/ Necklace: Ily Couture



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára