utorok, 25. novembra 2014

Desire

Túžim. Nepotrebujem, len proste túžim. Možno to znie povrchne , priznávam(prosím odpustite mi to tentokrát), no toto bude proste článok o materiálnych veciach. O tom, čo by som rada vlastnila aj keď to vonkoncom nepotrebujem. Tak ako väčšina ľudí, aj ja mám rada pekné veci. Robia mi radosť a dokážu mi zlepšiť náladu. Keď mám zlé obdobie, proste zájdem do obchodov a kúpim si aspoň nejakú maličkosť. Hoci len rúž alebo knižku. Keď sa mi niečo podarí a dosiahnem nejaký úspech, odmením sa aj niečím významnejším. Kabelkou, parfémom alebo šperkom. Nemusia to byť vôbec drahé veci. Nie je pre mňa dôležitá ich hodnota, ale to či sa mi páčia alebo nie. To vytvára ich hodnotu pre mňa. A najväčšiu hodnotu pre mňa majú veci, ktoré dostanem. Napríklad kvety, ktoré mi priateľ kúpi len tak. Penový aplikátor na make-up, ktorý mi dá mamina, keď po mesiaci prídem domov. Lebo ma počúvala, keď som o ňom hovorila. Všetko sú to hmotné veci, ktoré majú nejakú svoju hodnotu a ktoré v konečnom dôsledku vôbec nepotrebujem. No keď ich mám, mám z nich radosť. A čo by som chcela teraz? Aj keď si z tohto wishlistu nezaobstarám pravdepodobne nič, prajem si:





  • Zlaté koktailové šaty. Sezóna plesov sa blíži a ja si viem celkom dobre predstaviť, že by som na nejaký šla práve v týchto šatách. Majú skvelý strih, ktorý obopne postavu a ten správny odtieň.
  • Statement náhrdelník. Ktorýkoľvek z týchto dvoch. Sú krásne, sú veľké a ja by som sa z nich vytešovala dlho predlho. Pretože som proste straka a zbožňujem výraznú bižutériu.
  • Ó áno prosím. Kožušinový kabátik v baby ružovej. Pravdepodobne by som ho aj tak nevynosila, a visel by v skrini, ale je nádherný. Preto ostane len na wishliste a v mojich snoch. 
  • Kabeliek a topánok nikdy nie je dosť. Myslím, že viac slov nie je potrebných :D
  • Červených rúžov aj lakov mám niekoľko, no tých odtieňov je toľko, že ešte vždy je z čoho vyberať. Preto sa pravdepodobne pri najbližšej "kríze" moja zbierka rozrastie. Zrejme stavím na burgundy rúž - ten správny odtieň mi totiž ešte stále chýba. 
A po čom túžite vy?


Obrázok: Blonďavá Potvora via Plyvore




blackfive.com


aldoshoes.com


amazon.co.uk


amazon.co.uk


burberry.com








6 komentárov:

  1. Ten baby ružový kabátik mám! :) Teda nie tento konkrétny, ten môj je už pár rokov starý ale očividne prichádza zase do módy. A je superteplý :) Jo a červených lakov a rúžov nie je nikdy dosť, rozmýšľam, že si kúpim nejaký drahší a kvalitný lak, lebo červený sa vždy minie, jediný lak, ktorý nevyhadzujem zoschnutý :)

    Domka Domková

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten kabátik je dokonalý, a keď ho už máš v šatníku si šťastný človek :) No ja mám najlepšiu skúsenosť s obyčajným Miss Sporty červeným lakom. Ale to je veľmi individuálne a záleží od nechtov. Mne však ten vydrží najdlhšie ;)

      Odstrániť
  2. tie náhrdelníky a kožušok sú super. je to super, vedieť, že ta niekto počúva, ja som raz hovorila priatelovi ako mám rada chrumky, šla som na vecko a keď som sa vrátila, boli na stole, že ma chcel potešiť. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, je to skvelé. Človeku (žene) to veľmi dobre padne, keď vie, že ju partner počúva. Môžme byť rady, že máme takých partnerov. Kiež by takí boli všetci muži :)

      Odstrániť
  3. Krásny ružový kožuštek som videla v Marks and Spencer. Vyzeral úžasne, ale aj úžasne stál. :-( A tie zlaté šaty, ktoré si tu dala, sú fakt skvelé. :-)

    OdpovedaťOdstrániť