štvrtok, 6. novembra 2014

Neon & Maxi




Hneď na začiatok sa vám chcem ospravedlniť, že som blog posledné dva týždne trochu zanedbávala. Sľubujem, že sa polepším ;) Aby som vám priblížila, čím to bolo celé spôsobené, tu je malé zhrnutie:


  •  Píšem diplomovku a mám pocit, že som na mŕtvom (aké príznačné pre toto obdobie) bode. 
  •  Začínajú mi predtermíny skúšok a odovzdávanie seminárok a projektov. Pomóc!
  •  Chystali sme plánovane-neplánovanú Halloween party. Teda nenazývala by som to Halloween party, proste strašidelný maškarný večierok :D Chcete fotky?
  •  Počasie sa mení ako sa mu zachce (viem má na to privilégium) a dni sú krátke. Máme žalostne málo času a svetla na fotenie outfitov. (Asi ich začnem fotiť pri stene v kuchyni :D)
  •  Niekoľko dní sme upratovali po plánovane-neplánovanej maškarnej párty.
  •  Strááášne sa mi proste nechcelo. Fňuk.


Tento outfit bola moja uniforma posledných dní. Zrejme preto sme ho cvakli neplánovane (už zas to slovo) a len mobilom. Preto to svetlo a proste všetko, no to najdôležitejšie je aj tak môj najmilovanejší maxi obrí a super krikľavý šál. Je ľahučký a mäkučký a je proste tak faaajn. 

To je na dnes všetko, bežím sa ďalej utápať v spoločenskej (ne)zodpovednosti. Ciao!



Foto: Michal Béres

Jacket: Steffel / Jeans: Bershka / Bag: H&M / Scarf: Gate / Wellingtons: Tamaris / Sunglasses: Parfois





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára