sobota, 7. februára 2015

Insta N°5

Takýto príspevok sme tu už dávno nemali. Pôvodne som ich chcela pridávať pravidelne každý mesiac, no akosi sa mi to nepodarilo. Možno to tento rok vyjde. Takže v tomto roku prvý, januárový insta post. Január bol pomerne náročný, keďže toto skúškové nešlo tak hladko ako minulé. Nakoniec sa mi však podarilo spraviť všetky skúšky a dokonca aj takmer celú teoretickú časť diplomovej práce, takže by nemal byť problém dostať sa až ku štátniciam :D. Aj keď, keď si predstavím to peklo, ktoré ma potom čaká pri hľadaní roboty a ktorým si momentálne prechádza Michal, asi by som radšej študentom zostala ešte nejaký ten rok. No nič, nejak to zvládneme. Nie sme ani prví ani poslední, len sa s tým musíme popasovať. A teraz už poďme na tie instagramové fotky. Inak kto ma tam ešte nesledujete a chceli by ste, tak šup kliknúť _SEM_ a potom na Follow ;)


 Silvester aj nový rok sme strávili na chate vo Veternej Porube. Zišli sme sa skvelá partia a bol to týždeň plný zábavy. Škoda len, že ten sneh na nás akosi zabudol. A inak ak ste ešte nenavštívili Stanišovskú jaskyňu v Liptovskom Jáne, určite tam niekedy zájdite. Otvorené majú každý deň a návšteva rozhodne stojí za to. Je to najautentickejšia prehliadka jaskyne akú môžete u nás zažiť, keďže v nej nie sú vybudované žiadne chodníky či osvetlenie. Idete v podstate nedotknutou jaskyňou a na cestu si svietite čelovkou. 



Na Vianoce som  okrem  iného dostala aj túto super knižku a už sa neviem dočkať, kedy podľa nej upečiem nejaké cupcakes. V Tescu som si ešte kúpila aj takúto krásnu stierku, ktorej sa nedalo odolať. 


Môj zmrzlinový spoločník pri sledovanie šou Victoria´s Secret :)


Jednoznačne odporúčam úžasnú uhorkovú limonádu z Mondieu v Bory Mall. Kaviareň Mondieu tiež nájdete v Starom meste, no tam majú túto limonádu trošku inú. Tá v Bory Mall mi chutila omnoho viac.


Zdravá maškrta.


Okrem jedla sa na Instagrame objavila aj foto z jedného z posledných postov.


Rozhodli sme sa vyskúšať kus kus a neoľutovali. Tento sme si spravili s kuracím mäskom, hráškom, kukuricou, šampiňónmi, mrkvou a brokolicou. Bol vynikajúci!


V januári sme tiež boli na ďalšej Capo di tutti party, ktorá sa niesla v štýle 20s až 50s rokov minulého storočia. Do tanca nám hrala kapela The Cellmates a Swing Thing ~ DJ a DJ Papa Django. Skvele sme sa bavili a tešíme sa na ďalšiu párty.


České Elle a Harper´s Bazaar sú povinnou súčasťou každého mesiaca. 


A na záver už len ufo :D. Výsledok nie je žiadna veľká zmena, len jemné oživenie. Ja som spokojná a kaderníčku Janku zo salónu Inspiration na Račianskej ulici môžem odporučiť. 
Je veľmi šikovná a milá. 

Foto: Blonďavá Potvora

2 komentáre: