štvrtok, 5. februára 2015

Láska - záležitosť jedného dňa?



Valentín sa nezadržateľne blíži a obchody už hneď pri vstupe vítajú srdiečkami, čokoládami a plyšákmi. Každý rok, keď už je všetko červené a srdiečkové, ja sa pristihnem pri tom, že akosi bilancujem svoje doterajšie skúsenosti s láskou. Keď som bola v puberte, vždy som sa na tento "sviatok" tešila. Neviem či to je na chválenie alebo nie, no od 15 som ani jeden Valentín nebola sama. Dá sa povedať, že od vtedy som takmer nepretržite vo vzťahu, s nejakými malými pauzami. Netajím sa však tým, že aj napriek tomu, som mala pomerne búrlivú pubertu.
Netvrdím a nikdy som ani o sebe netvrdila, že som anjel. Hlavne pokiaľ ide o chlapov. Proste ma bavia a monogamia ma aj napriek dlhším vzťahom moc nebavila. Rada flirtujem a zvádzam, mám rada také to spoznávanie sa na začiatku vzťahu, keď sa to celé ešte len vyvíja. Ale tiež mám rada aj nezáväzný flirt, pri ktorom nikdy neviete ako skončí. Nie som puritán a už vôbec romantik. Rada si síce pozriem romantický film aj prečítam knihu, no pokiaľ ide o realitu, nečakajte odo mňa zaľúbené básničky alebo veľké romantické gestá. Proste, pokiaľ ide o lásku som pragmatik. Nechcem sa hrať na experta na vzťahy či nevzťahy, ani zatracovať lásku. V puberte som sa za tých pár rokov celkom vybúrila a teraz si spokojne žijem s tým najlepším chlapom akého som si mohla priať. A asi som naozaj dospela lebo konečne sekám dobrotu :D No Valentín už nevnímam tak ako pred rokmi a som toho názoru, že na vzťahu treba pracovať a nie si jeden deň v roku darovať sladký gýč, tváriť sa ako sa milujeme a zvyšok roka nepohnúť ani prstom. Preto si na Valentína robíme s kamarátmi poriadny žúr a zapijeme ho ako sa patrí ;)

Ako to máte s Valentínom vy? Oslavujete ho, alebo ho vôbec neriešite?

Leteckú bomberu, ktorú mám na fotkách na sebe, považujem za jeden z najvzácnejších kúskov v mojom šatníku. Už som vám o nej písala _TU_. Je to skvelý vintage kúsok, ktorý má pre mňa naozaj veľkú hodnotu aj preto, že ju mám po ocinovi. Priznávam, outfit je dosť podobný tomu starému, no cítim sa v ňom dobre a baví ma. Mikinu som tiež zdedila, no tú po Michalovi a šál som mu ukradla.
V poslednej dobe ma tiež veľmi baví kombinácia jemného, nahého líčenia s výrazným červeným rúžom a touto zelenou beanie. Nehovorím to často, no proste si takto upravená pripadám pekná :D. A tak sa to v dňoch, keď sa mi naozaj nijako nechce vymýšľať čo si oblečiem, stáva takou mojou uniformou. Rifle, tričko, mikina, niektorá z búnd a toto kombo ma vždy zaručene zachránia.






Foto: Michal Béres

Sweatshirt: Koton/ Jeans: Bershka/ Bomber jacket: Vintage/ Shoes: Deichmann/ Scarf: gift/ Beanie: Terranova/ 
Bagpack: Gate




3 komentáre:

  1. S Valentínom to mám podobne ako Ty. Pokiaľ ide o Tvoju "uniformu", tak tá je štýlová a určite si v nej neprehliadnuteľná. Možno je to aj tým nahým líčením. ;-) A inak, super vak a dostala ma tá kombinácia červeného rúžu a zelenej čiapky. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) a som rada, že v tom nie som sama :D

      Odstrániť