piatok, 13. marca 2015

Birthday wishlist

Už o necelý týždeň budem mať narodeniny. Mám z nich také zmiešané pocity. Predsa len, už budem mať za sebou celé štvrťstoročie :D. Rok 2015 je, respektíve ešte len bude pre mňa taký prelomový. Udeje sa v ňom veľa nových vecí, ktoré radikálne zmenia môj život. Prvým takým míľnikom je spomínaná 25-ka, ďalším bude ukončenie vysokej školy (pevne verím, že úspešné a v riadnom termíne :D) a následne hľadanie zamestnania. Tiež je tu svadba a zmena priezviska - to je zrejme tá najväčšia zmena čo ma čaká spolu s nájdením nášho hniezdočka, ktoré budeme nazývať domov. Myslím, že je to na jeden rok až až. Jedna moja polovica sa na to celé veľmi teší, plánuje, sníva a druhá má obavy. Všetko sú to zásadné kroky, ktoré by mali byť pevné a rozhodné. Nepochybujem ani o jednom a som za ne vďačná, no myslím si, že ten malý strach je opodstatnený. Ale nebudem vás zaťažovať mojimi momentálnymi rozpoltenými myšlienkami. Prejdem rovno k veci.
Keď už budem mať tie narodky, rozhodla som sa spraviť si malý wishlist. Aj tak už teraz počúvam otázku: "Čo by si chcela na narodeniny?" Takže to trošku zjednoduším.




1. a 2. V Aldo majú nádhernú novú jarnú kolekciu a ja by som bola schopná vykúpiť ho celé, keby mi to peňaženka dovolila. No nedovolí a tak som si vybrala iba také čerešničky: krásne šťavnaté duo lodičiek a kabelky ako stvorené pre rozkvitnutú jar. Nájdete ich tiež priamo v predajniach Aldo s kopou ďalších krásnych kúskov.

3. Zistila som, že nemám žiadnu poriadnu mikinu. Tie čo mám sú už obnosené a musela som jednu ukradnúť Michalovi. Takže by som jednu novú celkom uživila a najviac ma zaujala táto modrá "klokanka" od Adidas. Hodí sa ako do čisto športového tak aj ku casual outfitu a v poslednej dobe modrú celkom môžem. Lak na nechty k nej už mám tak mi chýba len mikina.

4. Štetce Zoeva a práve táto konkrétna sada sú momentálne asi najospevovanejšou vecou z oblasti kozmetiky. Čítam o nich na všetkým možných blogoch a začala som po nich túžiť aj ja. Dizajn je krásny a všetci na ne píšu samé chvály. Len tá cena...

5. Prírodná kozmetika, hlavne teda oleje Saloos sú moja srdcovka. Mala som od nich kokosový, mandľový, teraz som kúpila Michalovi konopný na jeho problematickú poekzémovú pokožku, tiež Ylang Ylang do kúpeľa a úžasný Mohito peeling s olejom. Jednoducho moja láska. Takže si robím zálusk aj na túto sadu Lemon Tee Tree, ktorá má mať skvelý vplyv na problematickú pleť so sklonom k akné. Tak veľmi by som si ju priala na narodeniny :)

6. Na záver trošku predĺžená športová podprsenka Nike. Od pondelka sme sa s kamarátkou zapísali na poledance. Chceli sme to už dlhšie vyskúšať a konečne sme sa odhodlali. Keďže na toto cvičenie sú najvhodnejšie menšie kúsky oblečenia :D takáto športová podprsenka by sa mi celkom hodila. Tá čo mám je priveľmi podprsenková a táto dlhšia by bola úplne super.

Inak mám pocit, že marec je "najplodnejší" mesiac. V mojom okolí, ale aj v blogovom svete som zaznamenala veľmi veľa osôb, ktoré tiež oslavujú narodeniny :D Takže všetkým marcovým prajem všetko najlepšie. Ak k nim patríte aj vy, napíšte mi komentár. Zapojíte sa tak do mojej osobnej štatistiky ;) 

A ak by ste mi chceli spraviť k narodeninám radosť a páči sa vám môj blog, budem rada ak ma podporíte v ankete Bloger roka 2014. Hlasovať môžete priamo tu.

Koláž: Blonďavá Potvora





10 komentárov:

  1. tak tie lodičky, to je krása :) tiež sú super štetce, sama by som ich tiež chcela ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá kabelka je neskutočne krásna :3 S lodičkami bude určite vyzerať úžasne :) A neboj sa, všetko dobre dopadne, a dekorovanie spoločného domu bude zábava :D
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Botičky sú skvelé, snáď ich aj dostaneš na narodeniny :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem vám za komentáre, no z lodičiek na narodeniny určite nič nebude, keďže mi absolútne nesedia a v žiadnej veľkosti :( Tým pádom uvažujem, či má zmysel nechávať vo wishliste kabelku. Čo myslíte?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Páni, to je hodně radikálních změn, tak přeji, aby všechny vyšly maximálně podle tvých představ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Odpovede
    1. Áno sú nádherné, ideálne na jar...aj leto aj jeseň aj zimu :D

      Odstrániť