pondelok, 2. marca 2015

Insta N°6



Ďalší mesiac je za nami a teda je opäť čas na Insta post. Február ubehol veľmi rýchlo, ale aj tak sme toho dosť stihli. Začal mi posledný semester, mám skoro dopísanú diplomovku, mali sme úžasnú valentínsku párty v kruhu priateľov a mnoho ďalšieho. Takže nižšie malé zhrnutie a ak ma chcete sledovať na Instagrame, kliknite sem.


Ešte by som vám rada povedala o mojej nominácii v súťaži Bloger roka 2014. Budem vám veľmi vďačná za každý hlas. Hlasovať môžete po kliknutí na obrázok vyššie alebo na banner na ľavej strane blogu.


Aký by to bol Insta post bez selfie?! 


V poslednej dobe moje najobľúbenejšie raňajky - kajzerky so žervé, uhorka a parenica. Mňam!


Valentínska manikúra. Podklad - priehľadný gél lak. Vrchná vrstva - farebné laky.


Časť valentínskej výzdoby, ktorú sme pripravili na párty.


Môj outfit z večera v Slovenskej filharmónii. Ak ste ju ešte nenavštívili, určite tak čoskoro spravte. Je to nádherný priestor.


Doma som už selfie nestihla, tak mi jednu foto spravil Michal na zastávke pri čakaní na bus :D


Keď sa nám nechce variť: cestoviny s paradajkovou omáčkou a parmezánom. 

Foto: Blonďavá Potvora

6 komentárov:

  1. Máš krásny blog a prajem ti ešte mnoho takýchto super príspevkov. :)

    SSLEEK

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Loving the white top and the pictures of food - looks amazing!

    x Sarah
    http://www.bohochiccafe.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. cool photos!!
    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super fotky! Tie laky sú krásne a z toho jedla som teraz strašne hladná... :D
    Krásny víkend!
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť