utorok, 31. marca 2015

Insta N°7


Ani som si nevšimla ako a ďalší mesiac opäť utiekol ako voda. Vystriedali sa nám rôzne poveternostné podmienky, absolvovali sme nejaký ten výlet, čo to sme prikúpili, stihli sme osláviť narodeniny, čo to sme popili, mám za sebou už polovicu pole dance kurzu, pribudli mi nový čitatelia a na Instagrame 10 nových sledovateľov. Taktiež ešte stále beží súťaž o blogera roka, takže ak ste ešte za môj blog nehlasovali, môžete tak urobiť po kliknutí na tento odkaz: Bloger roka 2014. Ďakujem :)



Súťažné líčenie, s ktorým som sa zapojila do súťaže A Cup of Style a Style of Becca s L´Oreál. / Selfie fotky bez a s make upom.


Okrem jedla sa na Instagrame najčastejšie objavujú selfie fotky a ja som sa rozhodla nezaostávať :D


Samozrejme aj večeru som nezabudla odfotiť. / Spravila som si radosť. Čo som si kúpila už čoskoro uvidíte v New in poste.


Ešte selfie so selfie stick z Čachtického hradu a jedna fotka z opäť úžasnej Capo di tutti party, ktorá sa tentokrát niesla v britskom duchu. Viac fotiek si môžete pozrieť tu a ak like-nete stránku, už vám žiadna ďalšia párty neunikne.

Foto: Blonďavá Potvora

6 komentárov:

  1. Ten čas ale letí však? Tiež sa nestačím diviť! :) si veľmi sympatická, milujem instagramové posty a celkovo instagram- je to skvelý prostriedok ako nahliadnuť do života niekoho, kto nás zaujíma, prípadne inšpiruje :)

    Michellee's kingdom

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja mám strašne rada new in posty :) sama som teraz jeden napísala :)

    http://miskaholla.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť