nedeľa, 17. mája 2015

Insta N°8


Opäť nastal čas na instagramové zhrnutie uplynulého mesiaca. Je pravda, že apríl je za nami už dávnejšie, no ja som sa k tomuto článku skôr nedostala. Snáď mi to prepáčite. Nejdem sa na nič vyhovárať ani sa obhajovať. Proste sa mi to nepodarilo skôr a hotovo. Ale dnes to napravím a dolu môžete vidieť pár fotiek, ktoré som publikovala na Instagram počas apríla. Ak ich chcete vidieť viac a nebodaj by ste ma tam radi sledovali, tak kliknite priamo SEM



Môj apríl sa niesol v znamení ovocia a pravidelnej vyváženej stravy :D Vydržalo mi to pár dní a už zase sa stravujem...povedzme hrozne. Stále sa mi nedarí vytvoriť si správne stravovacie návyky. Proste jem čo chcem a hlavne kedy chcem. Naozaj, čo sa jedla týka v tom som úplný flákač. So zdravou stravou u mňa príliš nepochodíte. Raz za čas ma chytí na pár dní mánia, no potom to opäť skĺzne do tej mojej rutiny. No, snáď sa raz polepším.


Nejdem sa tváriť, ako nemám rada vyzývavosť a hlboké výstrihy a podobne. Myslím si, že každá žena má občas chuť byť trochu vyzývavá. Každá to ale robí iným spôsobom. Niektorej k tomu stačia vysoké ihly, inej trošku kratšia sukňa a ďalšej hlbší výstrih, či absencia spodného prádla. Ako sa hovorí, 100 ľudí 100 chutí. Samozrejme treba mať určité hranice, no občas sa aj tie dajú o taký maličký krôčik prekročiť. Ja sa rozhodne nebojím byť niekedy výstredná a viac sexi. Takže si pokojne oblečiem len podprsenku a na ňu rovno sako. 
Pokiaľ ide o motto na hrnčeku, myslím že to nepotrebuje komentár. Bez mučenia priznávam, som narcis, ale to sme zrejme všetci čo máme blog. Inak by sme to predsa nerobili no nie?! 
A na poslednej fotke je môj najväčší výkon na pole dance. Myslela som, že visieť dolu hlavou bude ťažké, no nakoniec to bolo pomerne jednoduché. Na rozdiel od iných kúskov, o ktoré sme sa pokúšali. Rozhodne pole dance odporúčam vyskúšať každej z vás. Keď už nič iné, aspoň sa zabavíte a trošku si zacvičíte. Ale choďte do toho až v zime, keď tie modriny na kolenách nebude vidieť :).

Foto: Blonďavá Potvora

2 komentáre: