streda, 10. júna 2015

Insta N°9


Tí, ktorí blog sledujete pravidelne ste si určite všimli, že pri týchto postoch dávam prvú fotku vždy titulku z Instagramu. Ten však zmenil svoj web a tú krásnu titulku s kolážou tam už nenájdete. Tú, ktorú môžete vidieť v dnešnom poste som si robila sama a musím sa priznať, že s ňou nie som 100% spokojná. Musím to najbližšie vymyslieť nejako inak, aby bola v lepšej kvalite. Sľubujem, že to zlepším - ak máte nejaký tip v čom sa dajú robiť pekné koláže, budem zaň vďačná. 

V máji som toho na Instagrame až tak veľa nevyprodukovala. Ostatne ako aj na blogu. Väčšina mesiaca sa u mňa niesla v duchu učenia sa na štátnice a tak som nemala čas a ani chuť venovať sa niečomu inému. Teda, aby sme si rozumeli, chuti by aj bolo ale bola som tak znechutená z učenia, že som sa na nič iné nezmohla. Tí, ktorí ste niečo podobné, či už štátnice alebo maturitu zažili, mi iste rozumiete. Ale už mám voľno od učenia a s ním aj plány. Tak sa pokúsim polepšiť a určite zvýšim svoju blogovú aj instagramovú aj facebookovú a možno aj snapchatovú (blondavapotvora) aktivitu. Uf, vyzerá to, že najbližšiu dobu budem žiť len prostredníctvom sociálnych sietí :D. Takže ak chcete a ešte ste tak neurobili, sledujte ma. 



Ako som spomínala vyššie, v máji som sa poctivo pripravovala na štátnice a vyplatilo sa :) Toto boli moji spoločníci - farebné perá a fixky, lepiace papieriky, čokoláda, čajíky a teda hlavne chai latte - to som si robila aj niekoľkokrát za deň. Samozrejme nesmela chýbať občas dobrá hudba na ukľudnenie.


Keď som mala chvíľu voľno a niekam som šla, tak som vyzerala asi nejak takto :D Vyskúšala som vlny a cítila som sa v nich skvelo, len keby sa mi s tým chcelo babrať a neničilo to tak vlasy. A ak ma sledujete, tak viete, že občas mám chuť na nejaký ten experiment. Tento raz tým experimentom bol turban s výrazným líčením. Už dávno som nemala taký výrazný make up a do takéhoto obočia už viac nepôjdem ale inak som sa cítila celkom dobre a hlavne v ten deň naozaj dosť fúkalo, takže pri mojich citlivých ušiach turban plnil aj praktickú úlohu ich ochrany.

Foto: Blonďavá Potvora

5 komentárov: