utorok, 7. júla 2015

Insta N°10


Tieto instagramové posty pripravujem rada. Vždy si pri nich zaspomínam na krásne momenty, ktoré sa uplynulý mesiac udiali. Celkovo mám rada prezeranie fotiek a po novom aj videí, ktoré zachytávajú naše zážitky a dôležité momenty. A aj keď digitálne fotky majú svoje výhody, najväčšie čaro majú aj tak tie klasické na papieri. Preto si pravidelne nechávame vyvolať výber zo všetkých fotiek, ktoré sme sa nejakú dobu nafotili a zakladáme si ich do albumu. Takého toho klasického a ten náš je krtečkový :D. Je pravda, že teraz sme to nejakú dobu zanedbali, no už zas sa chystáme spraviť výber toho najlepšieho a doplniť album o ďalšie spomienky. Okrem tohto albumu, máme tiež založenú takú knihu, do ktorej tiež lepíme fotky ale pripisujeme k nim aj poznámky. Sem idú fotky z tých najvýznamnejších udalostí, ktoré sa počas celého nášho vzťahu udiali. Raz začas si oba albumy vezmem a listujem nimi. Milujem také chvíľky. Vtedy nič iné neexistuje a ja sa len prihlúplo usmievam, hladkám fotky a spomínam. Neviem ako vám, no mne nikdy žiadna moderná technológia nenahradí čaro klasických fotografií. 
Robíte si aj vy klasické fotoalbumy, alebo ste ich už úplne nahradili galériou v počítači prípadne mobile?


Hneď druhý deň po štátniciach som si užívala voľno v Medickej záhrade. / Keď som sa už nemusela učiť hneď sa mi chcelo aj namaľovať sa :D. / Dobrý hovädzí steak - lepšiu večeru si neviem predstaviť. 


Boli sme ochutnať zmrzlinu v Koun a tiež sme si ju zamilovali. Tiež milujeme limonády v Mondieu./ Kúpeľ s balistikou od Lush je na relax ako stvorený. / Kúpila som si ďalší MAC rúž, tentokrát odtieň Heroin.


Potrebovala som energiu a na kávu som nemala chuť. Neverila som, že to pomôže ale pomohlo a ešte aj chutilo. / Skvelý ľahký obed - šalát s kuracím mäsom, Lučinou a gréckym jogurtom - mňam. / Jeden deň som žila len na ovocných šťavách. Vydržala som, no nie je to nič pre mňa.


Blog oslávil druhé narodeniny, pri tej príležitosti prebieha aj giveaway, do ktorej sa môžete zapojiť TU. / Boli sme s Michalom na večeri a teraz som si spomenula, že som vám sľúbila post o reštaurácii, ktorú sme vyskúšali. Hneď sa do toho pustím ;) / Tiež som na na Instagrame podelila o foto šiat, ktoré som skúšala v salóne. Ale nie sú to tie, ktoré som si nakoniec vybrala. Na tie si musíte ešte pár mesiacov počkať.

Foto: Blonďavá Potvora

1 komentár:

  1. Já si vždycky prohlížím třeba fotky na insta rok starý a to je pak vzpomínek! :)

    OdpovedaťOdstrániť