štvrtok, 13. augusta 2015

Change



Ahojte, dnes to bude taký netradičný post. Začnem klišé: "V živote človeka niekedy nastane moment, kedy cíti, že potrebuje zmenu." Takýto moment nastal aj u mňa. Už som v niekoľkých postoch pred tým písala, že rok 2015 je pre mňa pomerne prelomový. Deje sa veľa zmien, ktoré zásadne ovplyvňujú môj život. Posúvam sa niekam inam a z časti sa zo mňa stáva niekto iný. Veď už len fakt, že čoskoro budem vydatá pani, hovorí za všetko. Z týchto zmien sa teším, aj keď niektoré so sebou prinášajú aj isté prekážky s ktorými sa musím popasovať. Jedným slovom, rok 2015 je pre mňa jedná veľká challenge. Tak mi držte palce, aby som ju úspešne zvládla. Ale nie to som chcela. To najdôležitejšie čo vám tu chcem teraz oznámiť je, že chystám zmeny aj tu na blogu. Cítim, že to chce niečo nové. A bude to veľká zmena. Už sa necítim ako Blonďavá Potvora. Nie som už ani tak blonďavá a asi ani potvora. Keď som blog zakladala, mala som istú predstavu o jeho obsahu, no nakoniec to dopadlo úplne inak a teraz sa mi zdá, že názov nemá nič spoločné s náplňou. Proste sa mi už nepáči a okrem iného, keď ho niekomu poviem, prvé čo mu napadne je, že ide o blog s erotickým obsahom :D. Bola som si toho vedomá už na začiatku, brala som to ako malé plus - zaujme to, bude to provokovať... Už s tým ale nie som tak stotožnená, preto to bude prvá zmena, ktorou blog prejde. Zatiaľ vám nový názov neprezradím, ale snáď sa vám bude páčiť. Ďalším bodom bude samozrejme dizajn blogu. Už na ňom pracujem, mám predstavu a čoskoro ho uvidíte. Takže sa chcem vopred ospravedlniť za možné nedostatky na stránke, ktoré zrejme nastanú pri prerábaní. Pokiaľ ide o obsah, ten viacmenej zostane nezmenený, akurát spravím pár "kozmetických" úprav. V každom prípade, verím že to bude zmena k lepšiemu. Pôvodne som si ju chcela nechať až na september, ale neviem aká vtedy bude situácia, preto do nej idem teraz kým mám dosť času. Takže vydržte to prosím a ospravelňte dočasnú absenciu článkov. Majte sa krásne a užívajte si ešte zvyšok
prázdnin a leta. 
A na záver snáď už len: stay tuned.

Do komentárov mi môžete napísať, čo nové by ste na blogu privítali. Aké články by ste si radi prečítali?



1 komentár:

  1. Zmenu raz za čas treba všade, či už v živote, alebo na blogu ;) veľmi sa teším na vynovenú stránku! :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť