streda, 5. augusta 2015

Insta N°11


Po mesiaci tu máme opäť post s fotkami z môjho Instagramu. Všetko to tak rýchlo uteká a toľko sa toho deje. Mohlo by sa možno ešte diať aj niečo navyše, ale to je na inú debatu. Takže dnes len v krátkosti súhrn môjho uplynulého mesiaca. 






Tu snáď ani nie je čo napísať. Asi iba, že som našla ten najroztomilejší bicykel na svete a neodolala mu. Proste som si ho musela kúpiť.


Začiatkom júla, v jeden deň, sme s Michalom obaja mali promócie. Ja o 9:00 na UK a on o 13:00 na STU. Bol to dlhý deň.


Síce sa k tomu ťažko dokopávam, ale pomaly si začínam zvykať. Keď sa nepodarí ísť do fitka, cvičím aspoň doma.


Aký by to bol Insta post bez selfie. Táto vznikla po dlhom promočnom dni. Vlasy si konečne oddýchli od drdolu.


Toto leto si ulietavame na limonádach. Ja konkrétne na uhorkovej. Už mám celkom slušný prehľad, kde akú robia (možno spravím rebríček :D). A moja ďalšia, pomerne čerstvá, letná závislosť je jablkový cider Strongbow. Tento medový je najlepší.

Aké je vaše leto? Tiež máte pocit, že to strašne rýchlo letí?
 Foto: Blonďavá Potvora


5 komentárov:

  1. skvelé fotky! :) a máš pravdu tomu bicyklu by som ani ja neodolala :P skoda, ze by som ho asi moc nevyuzila :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten bicykel je úplná pecka, taký krásny som asi ešte nevidela :) na Insta ťa odteraz sledujem aj ja ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem vám kočky. Z bicykla som naozaj nadšená a som rada, že nie som sama :)

    OdpovedaťOdstrániť