utorok, 18. augusta 2015

News


Tak a je to tu. Nový dizajn a zároveň aj názov blogu je na svete. Ešte síce ostalo urobiť nejaké menšie úpravy, ale to hlavné je hotové a ja som viacmenej spokojná. Keď ešte dotiahnem detaily, bude to tip top. Blog však už medzitým môže normálne fungovať a to som rada. Takže už čoskoro sa môžete tešiť na prvý post pod hlavičkou Nita. A aby som vám priblížila prečo Nita. Tí vnímaví si iste všimli, že je to časť môjho krstného mena. Je to krátke, výstižné a nemusí sa prekladať do angličtiny. (Predsa len Blonďavá Potvora - Blonde Bitch, no to nie je úplne najlepšie.) Nita ma kedysi dávno volali deti v škole v prírode, kde som robila animátorku. Ľahko si to zapamätali a nemýlili si to s Aneta, čo sa mi pri mojom mene bežne stáva. Spomenula som si na túto skratku a tak sa mi znova zapáčila, že som sa rozhodla pomenovať tak svoj blog. Snáď sa vám nový názov aj dizajn páčia :) Doména ostáva tá istá, takže na tých veciach okolo sa zatiaľ nič nemení, len samotná stránka je iná. Ale stále som to ja a budem sa snažiť zo všetkých síl aby obsah blogu bol dostatočne prehľadný a tiež pútavý a inšpiratívny. Chystám sa trošku zmeniť aj štýl príspevkov, tak budem rada, ak mi dáte časom vedieť, ako sa vám tieto zmeny páčia. Dnes len takto v krátkosti a informačne, 
najbližšie to už bude normálny post. 
Majte sa zatiaľ krásne.


7 komentárov:

  1. vyzerá to tu veľmi pekne a názov blogu sa mi tiež páči - je to niečo osobné a v každom blogu by mal byť cítiť veľký kus osobnosti autora :) super!

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak pilne pracuj na novom :)
    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak zatiaľ to vyzerá skvelo! :)
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak to áno, takýto dizajn je podľa môjho gusta a úprimne ti prajem úspešný refresh, pretože si začala naozaj skvelo! teším sa na "novú" teba :P.

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Držím palce, nech sa darí v novom prevedení. :-)
    A nezabudni, v pondelok končí u mňa letná súťaž. Budem rada, ak sa zúčastníš. Hrá sa o skvelé ceny. :-)

    Katharine-fashionisbeautiful
    Súťaž so Zonerom

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvělé, těším se na nový článek :)

    OdpovedaťOdstrániť