štvrtok, 3. septembra 2015

Fall is here and I wish...

1. Mango, 2. Anna Smith, 3. SMH, 4. SheIn, 5. SheIn, 6. Steve Madden

V poslednej dobe môj šatník prechádza transformáciou. Pribúdajú do neho basic kúsky a farbami tiež príliš nehýri. Možno je to aj tým, že je naozaj ťažké nakupovať. Keď vidím tú kvalitu v porovnaní s cenami, normálne strácam chuť shoppingovať. Keď už sa na nákup vyberiem, tak skôr kupujem doplnky a kozmetiku, maximálne basic tričká. Avšak tým, že sa mi mierne začal meniť vkus a tiež sa mi zmenila postava, nákupy sú nevyhnutné (takto sa to odôvodňuje). Môj momentálny šatník nutne potrebuje reštart a veci na wishlist postupne pribúdajú. Tu sú prvé kúsky, ktoré sa na ňom nachádzajú a postupne by som si ich rada zadovážila. Uvidíme koľké z nich nakoniec reálne skončia v mojej skrini. Čo nové by ste vo svojom šatníku privítali vy?

7. Komono, 8. Asos, 9. Vila Pitta, 10. Gipsy, 11. Choies, 12. Choies


COLLAGES BY: NITA



6 komentárov:

  1. ja by som privitala kostym :-D neviem preco, ale paci sa mi sacko aj gace rovnakej farby :)
    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som od malička túžila po nejakom peknom nohavicovom kostýme. Zatiaľ mám len obyč čierny ale chcela by som nejaký zaujímavejší :)

      Odstrániť
  2. Ta sukně je dokonalá!!

    A já bych přivítal pěkný jednoduchý světle šedý kabát... =D

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Po svetlo šedom kabáte už nejakú dobu pokukujem aj ja a najlepšie aby bol oversize :)

      Odstrániť
  3. super wishlist :) tú sukňu by som brala :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť