utorok, 8. septembra 2015

Insta N°12


Ako zvyčajne začiatkom nového mesiaca, aj dnes tu pre vás mám "výcuc" z Instagramu za mesiac uplynulý, čiže tentokrát za august. Veľa som toho cez prázdniny nepublikovala, možno preto, že sa toho zas až tak veľa nedialo. Tieto prázdniny síce boli príjemné a užili sme si ich, no určite mohli byť aj zaujímavejšie. Boli také priemerné a keďže boli tie strašné horúčavy až toľko sa toho robiť nedalo. Proste sa nám nechcelo. A tak aj moja aktivita na Instagrame a tiež na blogu bola pomerne obmedzená. Snáď mi to prepáčite. Ale s nástupom jesene naberám novú energiu a chuť tvoriť, takže verím, že sa to pozitívne odrazí aj na fungovaní blogu. Veď nie nadarmo som hádam robila nový design :) Ako hodnotíte toto leto vy?




Tak ako júl, aj august sa u mňa niesol v znamení cideru Strongbow. 


A že budúci manželia :D Puberťáci sme! :D


Prvé handmade náramky. Na ďalšie už mám materiál dávno nakúpený, len sa nejako neviem dokopať k ich výrobe. Snáď už čoskoro.


Mám nové krásky a veľmi sa z nich teším. Keď nás august postrašil chladnými dňami, hneď som ich musela vyskúšať v all black outfite. 


Na naše piate výročie sme boli na večeru v Restaurant Parlament. Jedlo bolo veľmi priemerné, ale výhľad stál zato a večer to bol naozaj kúzelný.


Jeden z krásnych spoločných dní na prechádzke mestom. 


A na záver jedna selfie.


PHOTOS BY: NITA

2 komentáre:

  1. Pěkné fotky! A nové botky vypadají suprově, tak ať dobře slouží! :) The Colorful Blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) no snáď budú, musím ich poriadne otestovať.

      Odstrániť