utorok, 13. októbra 2015

Insta N°13


Pôvodne ste mali tento post vidieť už minulý týždeň, no akosi som to nestihla. Keď som ho chystala, musela som odbehnúť a potom som naň zabudla. Takže je tu s malým oneskorením, ale predsa.
September bol pomerne zaujímavý. Dialo sa toho celkom dosť a väčšina vecí sa točila okolo svadby. Dolaďovali sme posledné detaily, dokupovali všetko potrebné. Okrem toho, začali sme riešiť vlastné bývanie, takže okolo toho sme tiež dosť behali. Ale o tom niekedy inokedy.
Čo sa dialo ste mohli sledovať viac na Instagrame, Snapchate alebo Facebooku. A pre tých, ktorý tieto sociálne siete nevyužívate, alebo ma tam zatiaľ nesledujete, je práve tento post. Poďme na to:


Myslím, že popis nepotrebuje :D


Jeden z prvých outfitov, ktoré sa už nedajú klasifikovať ako letné.


Boli sme na pánskom striptíze a bol to veru nevšedný zážitok.


Mňamky.


Ďalší korálkový náramok, tentokrát pánsky. Korálok mám ešte plno, takže už sa chystám na výrobu ďalších.


A už tradične selfie nesmie chýbať. Túto farbu rúžu teraz na jeseň nosím veľmi často a neviem sa jej nabažiť. Striedam ju ešte maximálne s fialovou. Na akom rúži ulietavate túto jeseň vy?


PHOTOS BY: NITA

6 komentárov:

  1. Pobavil mě tvůj název profilu na Instagramu :) Máš krásné fotky, takže určitě ještě tvůj Instagram navštívím, protože název určitě jen tak nezapomenu :)
    Jinak moc ráda tě chci pozvat na narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá u mě na blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Pôvodne sa tak volal aj blog, len pred nedávnom som menila názov na Nita. Ďakujem a budem sa tešiť, keď navštíviš môj Instagram. Tiež ďakujem za pozvanie na Giveaway.

      Odstrániť
  2. Super frajersky outfit. :-) Pokiaľ ide o pánsky striptíz, tak ten ma veľmi neláka, aj keď môže to byť zážitok. Farbu rúžu mám podobnú ako Ty, takže chválim.
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Amazing post..Well done! I really love your blog. Keep going.
    Many kisses
    Lady Fur

    Please check my last post blog www.welovefur.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ty jo, kde prodávají pití v takových skvělých kelímcích? :O a ten pánský striptíz musel být teda úžasný, protože ten muž je tak sexy :O :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To su fresh dzusi z Fruitissimo a ten sexy chlap bol "len" hostess. Stripteri boli este trosku viac sexi ;-) urcite odporucam aspon raz na take nieco zajst.

      Odstrániť