štvrtok, 5. novembra 2015

Insta N°14




Ahojte, tak som tu opäť s ďalším insta postom. Avšak, možno bude posledný. Instagram neruším, naďalej ma tam môžete sledovať a ak ste tak ešte neurobili tak kliknite sem. Uvažujem nad tým, že nebudem robiť výber len z fotiek, ktoré som pridala tam, ale celkovo z fotiek čo sa mi nazbierajú v telefóne. Pretože nie všetko pridávam na Instagram, keďže nie vždy je na to čas alebo sa mi proste nechce. Takže raz za mesiac, spravím výber zo všetkých fotiek aby ste videli čo sa okolo mňa dialo. 
A teraz ešte posledný raz, Instagram v hlavnej úlohe:


Ako ste už isto postrehli, môj október sa niesol v znamení svadby. Prvé týždne po nej som si donekonečna obzerala naše obrúčky a občas vznikla aj nejaká tá fotka.


V pondelok po svadbe, ešte s pozostatkami svadobného účesu som si to namierila do kaderníctva a podstúpila zmenu účesu. Ofinu som už dávno nemala a keďže som chcela zvyšok len mierne podstrihnúť, bol to najlepší spôsob ako účes trochu pozmeniť. Musím sa ale priznať, že so strihom nie som úplne spokojná a je to prvýkrát, čo som bola v danom kaderníctve sklamaná výkonom slečny kaderníčky. Nabudúce si radšej počkám na druhú.


Debát ohľadom Halloweenu bolo už tradične všade plno. Ja sa k tejto téme vyjadrovať nebudem, nemám zapotreby nejako si obhajovať prečo áno alebo nie. My sme už tradične spravili párty, riadne som nás všetkých "zmaľovala" a vydali sme sa strašiť do klubu. Jednoducho super ľudia a skvelá zábava. A na druhý deň, sme ako sa patrí, išli zapáliť sviečky našim zosnulým. 


Na záver jedna už čerstvo novembrová ale nejak sa tu predsa stratí. Boli sme opäť po dlhej dobe na bubble tea a bol vynikajúci. Vyskúšala som ananás s uhorkou s lichi guľôčkami. Mňam.

Aký október ste mali vy?


PHOTOS BY: NITA


2 komentáre:

  1. No teda ja som teda fakt OUT lebo je som ešte bubble tea neskúšala :-) Inak krásne obručky :-) Michaela
    www.imperfect-woman.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sa oplatí vyskúšať ho. A ďakujeme :)

      Odstrániť