štvrtok, 26. novembra 2015

My Christmas wishlist



Vianoce sa opäť nezadržateľne blížia a je najvyšší čas začať kupovať darčeky. Čo si budeme klamať, každý z nás čaká pod stromčekom aspoň nejakú drobnosť. Áno, tieto sviatky majú byť hlavne o pokoji, láske a rodine. To však nevylučuje darčeky. Veď darček je prejav toho, že na nás naši blízky myslia. Že sú ochotní obetovať na nás nejaké peniažky aby nám spravili radosť. A to isté platí obrátene. Darčeky dávame aby sme svojim milovaným vyčarili úsmev na tvári. Nemusia to byť drahé veci. Nech už kúpime alebo vyrobíme čokoľvek, už navždy sa danej osobe budeme s tým predmetom spájať. Takže nedarujeme len hmotnú vec, ale spomienku. Pripomienku nás samých. A to je práve na Vianociach to najkrajšie - vytvárajú spomienky. 

Tento rok som si do vianočného wishlistu nepridala žiadne oblečenie ani doplnky. Tie si keď tak kúpim sama. Nakoľko nás čaká zariaďovanie bytu, želám si skôr doplnky tohto charakteru. Všade je množstvo krásnych vecičiek, či už užitočných alebo praktických, ktoré by sme v domácnosti určite využili. Ja som tie naj našla na Zoot.sk. A sú to úplné "rozkošnosti". Ak si aj nič z toho nenájdem pod stromčekom, určite si niečo zadovážim sama. Čo si túžite pod stromčekom nájsť vy? Vybrali by ste si niečo z môjho zoznamu?




PICTURES BY: Nita

11 komentárov:

  1. Dnes se na něj také chystám :)) A přesně potřebuji nějaký decor do nového bytečku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak snáď ten môj je aspoň malou inšpiráciou :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Áno sú. Mám rada užitočné a pritom pekné veci :)

      Odstrániť
  3. Krásny wishlist ! :) päťka sa mi najviac páči ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Stírací mapa je úžasný nápad, jen mi přijde poněkud drahá.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno to je pravda, preto je najlepšie mať ju na zozname prianí a možno si ju niekto vyberie ako darček, ktorým by ťa chcel obdarovať ;)

      Odstrániť
  5. Ta rukavice je vážně kouzelná! Doufám, že dostaneš vše, co si přeješ :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne, ja to prajem vám všetkým. Aby ste si pod stromčekom našli to po čom túžite :)

      Odstrániť