pondelok, 30. novembra 2015

Photo random / November 2015

najväčšie mňamky, ktoré stáli za fotku: chai latte/ bubbletea/ soya latte

V poslednom Insta poste som vám spomínala, že mám v pláne vymeniť tieto články za iné. Konkrétne za posty s random fotkami z telefónu. Nakoľko na Instagram nepridávam všetko, no fotky sa mi v telefóne zbierajú, pripravila som si pre vás prvý z týchto článkov. Tak ako aj ďalšie, bude zahŕňať fotky aj z Instagramu aj tie ostatné, ktoré zatiaľ neuzreli svetlo internetových vôd. Takže pohodlne sa usaďte, zoberte si čajík a začíname s výberom za november. 
November bol pomerne nabitý a naozaj sme toho stihli pomerne dosť. Dovolenkovali sme, výletovali,  prechádzali sa, nakupovali a tiež sme začali s prerábaním bytu. Bol to rušný, no krásny mesiac a už teraz som zvedavá, v akom duchu sa ponesie december. Čo všetko priniesol uplynulý mesiac vám?


prechádzka v Sade Janka Kráľa

cestou na predĺžený víkend v Tatrách

manžel mi kúpil krásne rukavice tak s nimi musí byť selfie

prechádzka okolo Štrbského plesa

návšteva Levoče

cestou domov z víkendu v Tatrách

17. november strávený v Salzburgu

najkrajšie vianočné ozdoby na stromček

zatiaľ máme len veľa bordelu

predčasné Vianoce


PHOTOS BY: NITA

5 komentárov:

  1. Úžasné fotky ♥ Hneď by som išla do Tatier. Tie vianočné ozdoby vyzerajú božsky a Zoeva štetce si o pár dní idem objednať, takže sa veľmi teším. Skvelý výber :)

    Zároveň by som ťa chcela srdečne pozvať ku mne na GIVEAWAY v ktorej si môžeš zasúťažiť aj o voňavé produkty značky Yves Rochcer ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Áno tie vianočné ozdoby boli naozaj nádherné, len ceny neboli príliš priaznivé :D

      Odstrániť
  2. Nádherné fotky a rukavičky od manžela jsou opravdu krásné :D :)

    OdpovedaťOdstrániť