streda, 13. januára 2016

Pause

Ahojte! Určite ste si všimli, že dlhšiu dobu sa tu neobjavil žiadny nový článok. Nie že by som končila s blogom, je to spôsobené tým, že som nejak nemala čas a pravdu povediac ani chuť blogovať. Snažila som sa užiť si sviatky čo najviac v kruhu rodiny a najbližších. Boli sme s manželom a priateľmi na chate, potom sme trávili čas s rodičmi a v neposlednom rade prerábame byt (budú články aj o tom). Zvyšný voľný čas sme sa preto rozhodli venovať hlavne jeden druhému. Verím, že ma chápete a ešte chvíľu mi to prepáčite. Do konca januára si totiž beriem "dovolenku". Ale od februára začnem na plno a môžete sa tešiť na naozaj pestrý obsah. V komentároch mi môžete prípadne napísať, aké články by vás zaujímali najviac. Zatiaľ ma môžete sledovať na Facebook-u alebo Instagram-e, kde z času na čas niečo pridám. 

Prajem vám teda všetko dobré do roku 2016 a skúškujúcim veľa šťastia pri skúškach. Majte sa krásne a vo februári sa vidíme ;)


4 komentáre:

  1. Ja to úplne chápem, každý z času potrebuje prestávku:) Ale už teraz sa teším na ten pestrý obsah :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dúfam, že ti pauza prospeje a čoskoro ťa tu uvidíme znova ! :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem vám za povzbudivé komentáre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Úplně to chápu, já už si dala takových voln spoustu. Někdy se prostě člověk potřebuje soustředit na něco jiného. :)

    OdpovedaťOdstrániť