pondelok, 1. februára 2016

Photo random / December 2015 + January 2016

Môj najobľúbenejší kvet od môjho milovaného muža.
Prvý februárový deň je tu. Ako to rýchlo letí. Na počudovanie mi to ale akosi neprekáža. Možno je to tým, že sa už veľmi teším na veci ktoré nás čakajú a neviem sa ich dočkať. Tiež sa mi nepáči toto počasie. Raz je tak, na druhý deň onak. Už aby bola jar.
Uplynulé dva mesiace ale boli fajn. Vianoce a Silvester úplne parádne a január tiež nebol na zahodenie. Mali sme domácu pohodu, cestovali sme, žúrovali, prerábali a hlavne sme boli veľa veľa spolu. Michal mal cez sviatky dlhšiu dovolenku, takže sme si mohli naplno užiť jeden druhého a tiež stráviť čas s rodinou a priateľmi. Väčšinou sme fotili skôr do rodinného albumu, ale mám aj pár fotiek, ktoré som publikovala už na Instagrame. Tentokrát to teda bude opäť skôr instapost, ale sľubujem, že do ďalšieho takéhoto článku budem fotiť ako divá aby som sa s vami opäť mala o čo podeliť.
A na záver by som vám chcela pripomenúť giveaway, ktorá prebieha na Instagrame. Vyhrať môžete instantnú horúcu čokoládu z Marks & Spencer spolu s krásnou bodkovanou šálkou a vonnými sviečkami z Manufaktura. Tak neváhajte a zapojte sa. Presné podmienky nájdete v tomto poste.

Zatiaľ najkrajšie dioptrické okuliare aké som mala.

Manžel mi spravil raňajky do postele.

Naše prvé spoločné Vianoce.

Boli sme na skvelej večeri. Zbožňujem steak.

V poslednej dobe moje najobľúbenejšie raňajky.

Momentálne sa tomu síce nevenujem, no keď som zbadala tie maličké tak som im neodolala.

Práve čítam skvelú knihu od neskutočne charizmatického iluzionistu. S dobrou kávou tá najlepšia kombinácia.

Neodolala som a rozhodla som sa vyskúšať kozmetiku H&M. Určite pripravím recenziu.

Štvrtok som si spravila manikúru a v nedeľu z nej po prerábaní bytu už nič neostalo.
Spomínaná manikúra, keď ešte bola v top stave.

Chail latté som vymenila za klasické laté so sójovým mliekom. Mňam.



PHOTOS BY: NITA

PODPIS

1 komentár: