pondelok, 29. februára 2016

Photo random / February 2016

Sójové latté v Gorila Urban Space/ Sójové latté doma
Keď som začala pripravovať tento post, nevedela som presne čo sem napísať. Tak ako každý mesiac, prišiel čas bilancovať a ja som sa zamyslela. Snažila som sa pospomínať si na všetko, čo som vo februári zažila, kúpila, vypila... Prezrela som si spätne diár. A zrazu som začala počítať. Preto som sa rozhodla, že tentokrát to nebudem obkecávať, proste február zhrniem v číslach. A možno sa nám to zapáči. Čo hovoríte? Veď body sa vždy lepšie čítajú.

6 príspevkov na blog
26 komentárov od vás
3 nový sledovatelia cez Google Friends
3 nový sledovatelia cez Bloglovin
10 fotiek spolu so 111 ♥ a 15 nových followers na Instagrame
13,5 hodín taliančiny (Taliansky kultúrny inštitút)
1 prečítaná kniha (Thorsten Havener - Bez slov - Čo si o vás myslia iní)
4 prečítané časopisy (Miau, Elle, Eva, Emma)
1 divadelné predstavenie (Úpadok amerického impéria - Invázia barbarov)
1 film v kine (Deadpool)
1 kvízový večer (Metropol bar)
1 veľtrh (Interbeuty)
1 párty (Best of Capo di tutti Party)
1 aquapark (Moravia)
1 kariérne rozhodnutie
5 nalíčených slečien
3 nákupy drobností do novej kuchyne 
2 kúpené svietidlá
1 nákup oblečenia (to je až alarmujúco nízke číslo!)
veľa nákupov kozmetiky (to trošku kompenzuje ten nákup oblečenia)
6 ázijských jedál
3 sójové latté
2 bubble tea
3 miešané drinky
1 famózny steak

V Leviciach sme si zašli na drink do El Mundo

Aj vy vždy ladíte slamku k nápoju?

Skvelá večera z ázijského bistra v Centráli

Konečne sme kúpili luster do obývačky

Selfie nesmie chýbať

Vyhrali sme 3. miesto


PHOTOS BY: NITA


                                                                                      PODPIS
                                                                              


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára